#6 Jak odmienić wnętrze za pomocą zdjęć!

06:47

Cześć kochani! 
Dziś przychodzę do was z bardzo szybkim wpisem, mianowicie odkryłam stronę do wywoływania zdjęć i nie tylko, jeżeli obserwujecie mojego instagrama i snapchata to już wiecie co nieco o stronie Projektogram.pl 😄

 

Zacznę od tego co można stworzyć na stronie.
Projektogram daje nam możliwość uwiecznienia swoich wspomnień aż na 7 sposobów! 
-Case na telefon 
-Poduszka
-2 mini poduszki 
-Plakat 
-Ramka 
-Zdjęcia Retro (zdjęcia jak z polaroida) 
-Zdjęcia kwadraty 



Jakość? Jest na prawdę powalająca, ja wybrałam kwadraty, zdjęcia są wykonane na grubym matowym papierze(?). Nie są rozpikselowane jak to czasem się zdarza😞
A do tego niska cena, i szybka dostawa aż wręcz kusi żeby zamówić jeszcze więcej! 
Sposobów na wykorzystanie kwadratów jest mnóstwo a ja co chwile wymyślam coś nowego! 
Jest to tez super alternatywa na prezent dla bliskiej ci osoby.


Dwa zdjęcia małe włożyłam sobie za case, i co jakiś czas je zmieniam 😊
gallery_photo_temp19998.png

 Część zdjęć wrzuciłam do ramek:
 

 

Niżej wrzucę wam kilka inspiracji jak można wykorzystać zdjęcia by przyozdobić swój pokój!

 
 


 

 


 
Ja wykorzystam na pewno jeszcze sposób z klamerkami pięknie będzie się prezentować to na naszej ścianie, ale narazie szukamy klamerek które nam podpasuje.
A może wy stworzycie jeszcze coś innego? ❤️

Zapraszam na moje social media:
Instagram: amanda_cisowska
Snapchat: Xvnbq 

Pa. 

You Might Also Like

0 komentarze