#7 Co robić gdy pogoda nie dopisuje? Jadalne farbki

05:23

Cześć!
Dziś pogoda nam nie dpoisała,jak to mówią Kwiecień-Plecień ale żeby śnieg? 
Normalnie może z Lenka poszłabym lepić bałwana, ale mała i tak już ma katarek to ograniczamy się do wyjścia na zakupy i z pieskiem.
Ale w domu też nie ma co robić, bajek Lena nie lubi oglądać(to nawet dobrze, za kilka lat pewnie nie oderwę jej od komputera czy TV).
Zabawki nudzą się w ciągu paru minut to co robić?
Szperałam troche w internecie i znalazłam jadalne farbki, tak więc ubrałyśmy się z Lenka i szybciutko do sklepu po potrzebne rzeczy!
Do wykonania potrzebujecie:
-Jogurt Naturalny (gęsty)
-Barwniki spożywcze albo naturalne
Ja wykorzytsałam niebieski barwnik, sok z buraka, kakao, czerwona papryke słodka.
-Miseczki.

Skleiłam kilka kartek bloku w jedno duże płótno, w Ikea idzie dostać dużą rolkę papieru do rysowania i musimy chyba się wybrać bo nią :) 
Lena malowała około godziny, a ja miałam czas posprzątać, do tego nie musiałam sie bać że zje mi farbkę.
Na pewno będziemy częściej korzystać z tego sposobu.









Mam nadzieję że post wam się podoba :)
Zapraszam na naszego IG: Amanda_Cisowska
żeby być zawsze na bieżąco.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Te farbki to świetna alternatywa od prawdziwej farby. :) Zdecydowanie bezpieczniejsze dla dzieci i pewnie też łatwiej się po nich sprząta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis Amanda! Pozdrowionka! :*

    P.

    OdpowiedzUsuń