#8 Noble Health - Moje efekty

04:58

Cześć Kochani!
Jak wam mijają dni? Pogoda strasznie się popsuła i nie ma co robić, mam nadzieje że słoneczko już nie bawem zagości u nas na dobre!
Dziś przychodze z testem trzech produktów od firmy Noble Health.


Pierwsza rzecz która cieszy się chyba największym zainteresowaniem, i to o nią dostałam wiele pytań są to Misie na zdrowe włosy (żelki) :) 



Miśków w opakowaniu jest około 60, według zaleceń powinniśmy przyjmować dwa dziennie. Przez cały miesiąc regularnie jadłam po dwie żelki, smak jest pomarańczowy lekko gorzkawy. Efekty jakie zauwazyłam po miesiącu?
Włosy na pewno stały się bardziej błyszczące, nie plączą się i kondycja włosa bardzo się poprawiła.


Następny produkt to kolagen w proszku.
Smak kolagenu nie jest najlepszy, ale dodając go do jogurtu lub soku daje rade, zresztą ja zawsze powtarzam że jak coś działa to nie musi smakować :)
Wystarczy raz dziennie pić taka miksturke!
Moja skóra wygląda zdrowiej, jest nawilżona. żałuje tylko że nie zrobiłam zdjęć przed i po ale ci co oglądaja mnie na snapchacie na pewno zauważyli różnice!

Ostatnią rzeczą jaka chce wam dziś pokazać jest Detox TEA, roślinny suplement diety.
Herbata w smaku jest przepyszna jej składniki to Hibiskus,Senes i liście zielonej herbaty.
Ja miałam herbate na dzień jest jeszcze wersja na noc, pierwsza szklanke piłam przed śniadaniem a drugą około godziny 14.
Herbata usuwa nam wode z organizmu i pozwala kontrolować wage, a zbliżaja się wakacje i każda z nas marzy o idealnej figurze!

Zapraszam do obserwowania moich social mediów żeby być na bieżąco:
Snapchat: xvnbq
Instagram: Amanda_Cisowska
Facebook: Amanda Cisowska 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Te misie na włosy bardzo mnie ciekawią :) super wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o tych misiach słyszałam mam na nie ochotę ��❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty Amandzia! 😊 Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie uwielbiam! Skradły mi serce. Włosy przestały wypadać a ja uzależniłam się od ich smaku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi ochoty na tę herbatkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie sprawdzić te misie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. BetMGM to expand NJ online sports betting - KTM Hub
    Sports 김천 출장안마 betting has surged in the U.S. since the Supreme 당진 출장안마 Court struck down a federal 제주 출장안마 law 인천광역 출장안마 forbidding states from legalizing online sports betting in 2020. 화성 출장마사지

    OdpowiedzUsuń