#5 Naszyjniki dla mamy i córki – ten wyjątkowy zestaw od jakamama.pl zainspirował mnie do opisania mojej historii ,o tym jak bardzo się zmieniłam gdy zostałam mamą :)

15:19

Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 8587972193


Cześć - dziś przychodzę  do Was z czymś innym, czymś zupełnie nowym ,z opowieścią o samej sobie.
Do napisania tej notki natknęły mnie cudowne wisiorki dla matki i córki. Serce dla mnie z wyciętym malutkim serduszkiem , które będzie nosiła Lenka. Uważam ,że to idealne podkreślenie tej specjalnej więzi która łączy mamę i córkę. Podzielę się z Wami kawałkiem naszej historii.


 

Dostaje mnóstwo pytań: jak to było? Jaka była moja reakcja? Jak sobie poradziłam? Jak przeżyłam poród? Nie odpowiem na wszystkie w jednym poście bo byłby stanowczo za długi ;) ale opiszę to co najważniejsze.

 

Dziewczyny w moim wieku często piszą ze one nie dałyby rady i ja oczywiście także  miałam takie obawy.
Gdy zaszłam w ciąże, miałam 19 lat ,byłam młodziutka i nie miałam doświadczenia przy dzieciach. Pojawiły się w mojej głowie pytania – jak to będzie? Czy dam radę? Czy nauczę się wszystkiego?
Byłam przerażona, ale na szczęście po porodzie zaczęłam wszystkiego się uczyć, wszystko potoczyło się samo, naturalnie i instynktownie.
Mój narzeczony bardzo mi pomagał, szczególnie na początku kiedy bałam się brać Lenkę  na ręce ,w końcu była taka malutka. Po około miesiącu już nie miałam żadnych obaw i przestałam czytać poradniki ''jak wychować dziecko''. Była to tylko strata czasu, ponieważ każde dziecko jest inne, teraz to wiem:)
Dobra przechodzę już do sedna.
Jak bardzo zmieniło się moje życie odkąd Lena jest ze mną ?
Moje życie wywróciło się do góry nogami, prawie wszystkie koleżanki się oddaliły ode mnie, bo wiadomo że z  dzieckiem  nie ma się czasu na imprezy i zabawę ze znajomymi. Mało kto z mojej grupy wiekowej chciał siedzieć ze mną na placu zabaw czy w domu.
Ale dzięki niej, dzięki mojej córeczce zobaczyłam kto jest ze mną na prawdę.
Kolejna rzecz którą Lena wniosła w moje życie to szał zakupów-  oczywiście dla niej ;) Kocham kupować te malutkie ubranka i dodatki, teraz Lenka ma już dwa latka wiec zaczęłyśmy nosić  takie same rzeczy. Znalazłyśmy idealne dla nas naszyjniki dla mamy i córki. Są one z prawdziwego srebra , wyglądają pięknie i myślę że będziemy się mogły nimi cieszyć przez długi czas. Patrząc na nie jestem taka dumna , ale również rozczulona że chce mi się płakać, gdy myślę o tym jak moja kruszynka szybko rośnie. Będziemy je nosić na specjalne okazje ale także na co dzień aby podkreślać tę jedyną i niepowtarzalną więź.
Zmieniło się też moje podejście do życia , moje priorytety - w pewnym sensie dojrzałam.
Inaczej patrzę na świat i na ludzi.
Pomimo, że czasami słyszę komentarze ''młoda jesteś ,a dziecko'' to odpowiadam z wielkim uśmiechem że Lena to najlepsze co mnie w życiu spotkało!
Ta miłość matki i córki, więź między nami to jest uczucie nie do opisania -po prostu coś pięknego!
Każdemu z całego serca życzę takiej miłości jaka jest pomiędzy mną a Leną! 

 

 

 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia :) Ja swojej Mamie i przyjaciółce w 1 osobie kupiłam piękną celebrytkę na https://kingy.pl/zlote-celebrytki-29 i była bardzo zadowolona :) Warto obdarowywać najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet:) Inne propozycje, które upamiętnią różnego rodzaju ważne chwile prezentowane są na https://esclusiva.pl/wisiorki. Zwłaszcza sekretniki, do których można wkleić zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń