#16 Moje zamówienie z crazyshop.pl

08:20

Cześć!

Ostatnio przyszła moja paczuszka od crazyshop.pl 
A w niej same cudowne rzeczy, wiele z was mogło już zobaczyć niektóre z nich na moim instagramie ale postanowiłam ze poświęcę temu osobny post, żeby pokazać te rzeczy dokładniej! 


Moje zamówienie składało się z Planera, kubków i Pralinek! 
Na stronie jest wiele pięknych spersonalizowanych rzeczy, ja osobiście uwielbiam rzeczy która są 'podpisane' i niebanalne sama robię takie prezenty jak widać na zdjęciu pralinki były dla mojego chłopaka dodatkiem do prezentu! 



Zacznę od Planera.
W planowaniu to i jestem kiepska 😅
Ale pomyślałam ze jak znajdę jakiś piękny planer to może uda mi się lepiej organizować mój czas! 
Narazie jakoś daje radę czasem mi coś wyleci z głowy ale jestem z niego zadowolona.
Planer ma możliwość zaplanowania całych 6 miesięcy, tygodni i osobnych dni, jest w nim również miejsce na notatki a na każdej stronie są motywujące cytaty! 
Na końcu Planera jest zakładka gdzie można schować wizytówki u mnie akurat jest ona wykorzystywana do trzymania kart gdzie zbieram pieczątki czyli bawialnia leny 10 godzina gratis 😂 zawsze te kartki gubiłam zanim uzbierałam 10 pieczątek swoją droga 😅











Kubki dla pary! 
Nie wiem jak wy ale ja kocham takie wspólne gadżety, z Lena uwielbiam mieć takie same ciuchy a z Kamilem padło na kubeczki 💕
Mamy na nich świetny przekaz 😂 
Kubeczki maja uchwyty w kształcie serduszek co sprawia ze są jeszcze bardziej urocze ❤️
Na stronie oczywiście jest większy wybór można np. Zamiast kubków mieć 'sloiki' do picia.
Takie kubki to piękny i praktyczny dodatek który powinien mieć każdy w domu! 





I ostatnia rzecz to Pralinki, wyglądają tak pysznie Że az szkoda mi było je zjeść 😭
Pudełko z naszym zdjęcie i cytat który wybierasz samemu to coś wyjątkowego! 
Już niedługo święta może warto komuś sprawić taka radość? 






Napiszcie w komentarzu czy podobają wam się takie rzeczy? 
A może sami już coś macie z tego sklepu? 
Ja mam nadzieje że to nie jest moje ostatnie zamówienie bo jestem zakochana! 
Co do czasu oczekiwania były to 2 dni i już paczuszka była u mnie wiec bardzo szybko.
Zajrzyjcie na instagrama @crazyshop.pl oraz na ich stronę internetowa 😄
Tym akcentem kończę ten post i do następnego! 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Taki planer też by mi się przydal! Kubeczki sa przeslodkie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio coraz częściej dostrzegam, że przydałby mi się taki planer :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka, dostałaś same cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych kubków to Ci zazdroszczę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to cudne ten planer i kubeczki wymiataja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kubeczki mega przypadły mi do gustu ����

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam takie pralinki, a kubeczki mają takie słodkie uszy 💘💘💘

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kubki wyglądają naprawdę mega! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym plannerze ;> JEST ŚWIETNY !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty ❤️. Boskie są 💗💗.

    OdpowiedzUsuń
  11. Planer jest przeuroczy! Właśnie czegoś takiego szukam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko baaardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń