#13 Ulubieńcy Miesiąca- Kosmetyki

13:31

Cześć Kochani!
Zaczynam regularne pisanie tu na blogu, posty będą pojawiać się dwa lub raz w tygodniu.
Dzisiejszy post jest nową serią na blogu i pod koniec każdego miesiąca będę robić posty tego typu, w tym poscie będą same kosmetyki ale w następnych pojawi się wiele więcej!
Ostatnio odkryłam dużo ciekawych kosmetyków ale wybrałam tylko te najlepsze :)


1. Serum Siarkowe Antytrądzikowe 
Serum się nakłada punktowo a efekty sa widoczne po pierwszym stosowaniu.


2.Krem pod oczy od Resibo.
Wory pod oczami strasznie mnie denerwują ale ten krem działa cuda,
wory są mniej widoczne i buzia wygląda na bardziej wypoczętą :) 
Idealnie nadaje się również pod makijaż.
Do kupienia tu KLIK 


3. Rozświetlacz z Lovely
 Robi piękną tafle, ja wybrałam kolor Gold, nie ma drobinek 
a na tym mi bardzo zależało. Do kupienia w Drogeriach



4. Tusz do rzęs z Orphica
Na moim blogu już była jego recenzja, więc w skrócie napisze 
że daje piękny delikatny efekt.
Do kupienia tu KLIK


5.Pomadka z konturówka z Lovely kolor Milky Brown 
W ostatnim czasie pojawia się na każdym moim zdjęciu na Instagramie.


6. Puder brązujący z Sephora
Puder to połączenie brązera, rozświetlacza i różu ja jednak 
używam wszystkiego osobno daje lepszy efekt :) 


7.Krem BB i maseczka od Rau
Krem BB łączy pielęgnacje i makijaż, doskonale kryje, chroni skóre przed promieniami UV, 
działa przeciw zapalnie i kojąco.
Do kupienia tu KLIK

Maseczka która stymuluję cyrkulacje krwi idealna dla cery 
zmęczonej, o szarym kolorycie i z niedoskonałościami.
Do kupienia tu KLIK


8.Serum do bardzo suchej skóry i maseczka od India Cosmetics
Naturalna maseczka regenerująca, idealnie nawilża oraz regeneruje skóre a do tego 
ma tak wspaniały zapach! Do kupienia tu KLIK

Serum do bardzo suchej skóry daje szybki i efektywny efekt nawilżenia i regeneracji.
Do kupienia tu KLIK



9.Pianka do mycia twarzy z Sephora.
Idealnie oczyszcza naszą cere i przyjemnie pachnie.


10. LashVolution odżywka do rzęs, stosuje ją od dwóch tygodni i już 
widze efekty, ale o tym zrobie dla was osobny wpis.


11. Zestaw Pędzli od ChicHouz 
Tylko czerwony pędzel przy pierwszym użyciu pogubił włosy 
ale teraz już jest dobrze.
Pędzle do kupienia tu KLIK


Mam nadzieje że ta seria wam się spodoba i przyjmiecie ją pozytywnie!

Zapraszam was na moje social media:
Instagram: Amanda_Cisowska
Facebook: Amanda Cisowska
Snapchat: Xvnbq 


You Might Also Like

2 komentarze