#3 Diy łóżeczko dla lalek

07:43


Cześć wszystkim!

Dziś miałabyc notka diy paletka do makijażu ale nie doszła mi jeszcze mata wiec muszę poczekać, za co was przepraszam ale notka się pojawi.
Zaczynam.
Lena od jakiegoś czasu chciała łóżeczko dla lalek, niestety nie znalazłam żadnego konkretnego (swoją droga jak możecie mi coś polecić byłabym wdzięczna, szukam takiego minimum 50cm wysokości i koniecznie białe) 
Dlatego wczoraj postanowiłam zrobić lenie zastępcze łóżeczko pierw padło na karton ale przy dwulatce przetrwało 30 minut i łóżko było potargane Hahahaha 
Tak wiec wieczorem padł wybór na skrzynkę i to był strzał w 10-tke ! 

 

Co potrzebujemy? 
-Farbę u mnie była to biała i szara + lakier do paznokci 
-Pilnik do drewna 
-Pędzle 
-Skrzynkę która dostaniecie za darmo w praktycznie każdym sklepie :) 
 

Do wnętrza łóżeczka:
-Pistolet z klejem na gorąco 
-nozyczki 
-materiał 
 

Krok pierwszy szlifujemy skrzynkę po to żeby nasze maleństwo nie wbiło sobie drzazgi, następnie pokrywamy całe farba. 

 

Następnie dół skrzynki oklejamy materiałem ( pierw przycinamy go do wymiarów naszej skrzynki a następnie przyklejamy, tak aby lala nie leżała na deskach ) 
Ja do tego lakierem do paznokci dodałam napis żeby nie było zbyt nudno:) 

 

I w ciągu 3 godzin łóżeczko gotowe oczywiście zostawiamy na noc żeby wszystko wyschło :) 

 

 

Lenka była zadowolona a uśmiech dziecka to chyba najpiękniejszy widok! 

 

 

 

 

Do następnej zapraszam na mojego instagrama : Amanda_cisowska 
Oraz na snapchata : xvnbq 

Do następnej 😚

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Łóżko naprawdę pomysłowe i genialnie wykonane! Widać że Lenka bardzo zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudownie wyszło Ci to łożeczko!
    a Lenka jaki słodziak <3

    OdpowiedzUsuń